вторник, 18 октября 2011 г.

პროექტი

Activity

1.   პროექტის სახელწოდება: ლადო ასათიანი.
2.   პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები დაწვრილებით გაეცნობიან ლადო ასათიანის ცხოვრებასა და მოღვაწეობას; უფრო მეტს გაიგებენ თანამემამულე პოეტის შესახებ.
3.   პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ისწავლიან ვიდეო და ფოტო მასალის მოძიებას; ინტერნეტში მუშაობას; მწერლის შესახებ გაიგებენ ყველაფერს, რაც არ იცოდნენ; კვლევის შემდეგ დაათვალიერებენ ლადო ასათიანის სახლ–მუზეუმს ბარდნალაში; პოეტის ცხოვრების გზა ნათელი მაგალითი იქნება მათთვის,თუ როგორ უნდა იცხოვროს სამშობლოს სიყვარულით გულანთებულმა ადამიანმა.
4.   პროექტის მიზნები: მოსწავლეები დაინტერესდნენ ლადო ასათიანის ცხოვრებითა და მოღვაწეობით; ისწავლონ ლადოს ლექსები გამომეტყველებით; ისწავლონ ინტერნეტში მასალის მოძიება; გაიმდიდრონ ლექსიკური მარაგი;
მიეჩვიონ ლიტერატურული წყაროების გამოყენებას; გამოუმუშავდეთ ურთიერთთანამშრომლობის უნარი.

5.   მონაწილეთა ასაკი: მე–7, მე–8 კლასის მოსწავლეები.
6.   ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი თვე.
7.   მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
ლადო ასთიანის ცხოვრებისა და შემოქმედების შესწავლის შემდეგ მოსწავლეებს შესაძლოა გაუჩნდეთ სურვილი, გააკეთონ ჩანახატები, შექმნან ესეები; გამოუშვან კედლის გაზეთი; გამოუმუშავდებათ დამოუკიდებლად კითხვის და მასალის მოძიების,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის და თანამშრომლობის უნარი;გაიმდიდრებენ ლექიკურ მარაგს;ისწავლიან უფროსი თაობისაგან ინფორმაციის მოპოვებას; უკეთ გაეცნობიან ჩვენი ქვეყნის კულტურულ
მემკვიდრეობას.
8.   ძირითადი რესურსები: ლიტერატურული წყაროები, კომპიუტერი, ლადო ასათიანის სხვადასხვა გამოცემები,ადამიანები,რომლებიც მიაწვდიან ზეპირ ინფორმაციებს პოეტის შესახებ,ლადო ასათიანის სახლ–მუზეუმი, ფოტო–აპარატი,რვეული და თაბახის ფურცლები.
9.   საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/, ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ლიტერატურა: საკომუნიკაციო,მოსმენის, წერის,დამოუკიდებლად აზროვნების, მხატვრული კითხვის უნარის გამომუშავება;
ხელოვნება: ლადო ასათიანის ლექსების მიხედვით შეასრულებენ ნახატებს,ასევე შეასრულებენ ლადოს ლექსებზე დაწერილ სიმღერებს,გაეცნობიან ლადოს შემოქმედებაზე შექმნილ ფერწერულ ტილოებს.
ისტ–ი: ინტერნეტის გამოყენებით მოიძიებენ მასალებს,ატირთავენ სურათებს ვებ გალერეაში.
გეოგრაფია: უკეთ გაეცნობიან თაიანთ კუთხეს ლეჩხუმს.
რუკაზე მუშაობისას ნახავენ სად არის ბარდნალა,თავიანთი სოფლიდან რომელ მხარეს და ა.შ.
10.   პროექტის მსლელობა: 1.პროექტში მონაწილე ბავშების რეგისტრაცია;
2.ბავშვებს დავყოფ 3 ჯგუფად;
3.პირველ ჯგუფს ვავალებ ფოტომასალების მოპოვებას და გაფორმებას,სტენდის გაკეთებას;
4.მეორე ჯგუფთან ერთად ვადგენთ საორიენტაციო კითხვებს,რომლებიც დაგვეხმარება ლადო ასათიანის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესასწავლად;
5.მესამე ჯგუფს ვავალებ მოიპოვონ ინფორმაციები ლადო ასათიანის შესახებ უფროსი თაობისაგან;

6.მეოთხე ჯგუფი ჩემთან ერთად დაუკაშირდება მძღოლს, რომელიც ექსკურსიაზე წაიყვანს ბავშვებს, შევეცდებით,მოვიპოვოთ ექსკურსიისთვის საჭირო რესურსები;
7.მოსწავლეები თვითონ აირჩევენ პრეზენტატორს, რომელიც საბოლოო სახით წარმოადგენს პრეზენტაციას;
8.ბოლოს ვახდენ პრეზენტაციის შეფასებას წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკის მიხედვით.



11.   პროექტის ხელმძღვანელი: მასწავლებელი:ლეილა ფრუიძე
12.   ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: leilafruidze@gmail.com
Creative Commons License

Комментариев нет:

Отправить комментарий