1. | პროექტის სახელწოდება: | ლადო ასათიანი. | |
2. | პროექტის მთავარი იდეა: | მოსწავლეები დაწვრილებით გაეცნობიან ლადო ასათიანის ცხოვრებასა და მოღვაწეობას; უფრო მეტს გაიგებენ თანამემამულე პოეტის შესახებ. | |
3. | პროექტის აქტუალობა: | მოსწავლეები ისწავლიან ვიდეო და ფოტო მასალის მოძიებას; ინტერნეტში მუშაობას; მწერლის შესახებ გაიგებენ ყველაფერს, რაც არ იცოდნენ; კვლევის შემდეგ დაათვალიერებენ ლადო ასათიანის სახლ–მუზეუმს ბარდნალაში; პოეტის ცხოვრების გზა ნათელი მაგალითი იქნება მათთვის,თუ როგორ უნდა იცხოვროს სამშობლოს სიყვარულით გულანთებულმა ადამიანმა. | |
4. | პროექტის მიზნები: | მოსწავლეები დაინტერესდნენ ლადო ასათიანის ცხოვრებითა და მოღვაწეობით; ისწავლონ ლადოს ლექსები გამომეტყველებით; ისწავლონ ინტერნეტში მასალის მოძიება; გაიმდიდრონ ლექსიკური მარაგი; მიეჩვიონ ლიტერატურული წყაროების გამოყენებას; გამოუმუშავდეთ ურთიერთთანამშრომლობის უნარი. | |
5. | მონაწილეთა ასაკი: | მე–7, მე–8 კლასის მოსწავლეები. | |
6. | ვადები/ხანგრძლივობა: | ერთი თვე. | |
7. | მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: | ლადო ასთიანის ცხოვრებისა და შემოქმედების შესწავლის შემდეგ მოსწავლეებს შესაძლოა გაუჩნდეთ სურვილი, გააკეთონ ჩანახატები, შექმნან ესეები; გამოუშვან კედლის გაზეთი; გამოუმუშავდებათ დამოუკიდებლად კითხვის და მასალის მოძიების,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის და თანამშრომლობის უნარი;გაიმდიდრებენ ლექიკურ მარაგს;ისწავლიან უფროსი თაობისაგან ინფორმაციის მოპოვებას; უკეთ გაეცნობიან ჩვენი ქვეყნის კულტურულ მემკვიდრეობას. | |
8. | ძირითადი რესურსები: | ლიტერატურული წყაროები, კომპიუტერი, ლადო ასათიანის სხვადასხვა გამოცემები,ადამიანები,რომლებიც მიაწვდიან ზეპირ ინფორმაციებს პოეტის შესახებ,ლადო ასათიანის სახლ–მუზეუმი, ფოტო–აპარატი,რვეული და თაბახის ფურცლები. | |
9. | საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/, ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: | ლიტერატურა: საკომუნიკაციო,მოსმენის, წერის,დამოუკიდებლად აზროვნების, მხატვრული კითხვის უნარის გამომუშავება; ხელოვნება: ლადო ასათიანის ლექსების მიხედვით შეასრულებენ ნახატებს,ასევე შეასრულებენ ლადოს ლექსებზე დაწერილ სიმღერებს,გაეცნობიან ლადოს შემოქმედებაზე შექმნილ ფერწერულ ტილოებს. ისტ–ი: ინტერნეტის გამოყენებით მოიძიებენ მასალებს,ატირთავენ სურათებს ვებ გალერეაში. გეოგრაფია: უკეთ გაეცნობიან თაიანთ კუთხეს ლეჩხუმს. რუკაზე მუშაობისას ნახავენ სად არის ბარდნალა,თავიანთი სოფლიდან რომელ მხარეს და ა.შ. | |
10. | პროექტის მსლელობა: | 1.პროექტში მონაწილე ბავშების რეგისტრაცია; 2.ბავშვებს დავყოფ 3 ჯგუფად; 3.პირველ ჯგუფს ვავალებ ფოტომასალების მოპოვებას და გაფორმებას,სტენდის გაკეთებას; 4.მეორე ჯგუფთან ერთად ვადგენთ საორიენტაციო კითხვებს,რომლებიც დაგვეხმარება ლადო ასათიანის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესასწავლად; 5.მესამე ჯგუფს ვავალებ მოიპოვონ ინფორმაციები ლადო ასათიანის შესახებ უფროსი თაობისაგან; 6.მეოთხე ჯგუფი ჩემთან ერთად დაუკაშირდება მძღოლს, რომელიც ექსკურსიაზე წაიყვანს ბავშვებს, შევეცდებით,მოვიპოვოთ ექსკურსიისთვის საჭირო რესურსები; 7.მოსწავლეები თვითონ აირჩევენ პრეზენტატორს, რომელიც საბოლოო სახით წარმოადგენს პრეზენტაციას; 8.ბოლოს ვახდენ პრეზენტაციის შეფასებას წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკის მიხედვით. | |
11. | პროექტის ხელმძღვანელი: | მასწავლებელი:ლეილა ფრუიძე | |
12. | ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: | leilafruidze@gmail.com |
вторник, 18 октября 2011 г.
პროექტი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий